tisdag 23 juli 2013

Backintervaller

Det var en väldigt sömnig version av mig själv som kravlade sig ur sängen imorse. Backintervaller stod på schemat innan jobbet. Som tur var försvann tröttheten i takt med att jag joggade iväg hemifrån med Queen i lurarna. När jag kom fram till backen jag hade utsett var den lite kortare än jag mindes, men jag var så inställd på att det var 8 intervaller jag skulle fixa så det gick rent mentalt inte att ändra på den saken. Därför spurtade jag 8 gånger upp för min ca 70 långa backe på Mösseberg. Om jag väljer samma backe en annan gång får jag se till att åtminstone ta 10 intervaller, kanske 12.
Här startade jag varje intervall och sprang uppåt.
På väg ner för backen efter sista intervallen.
På vägen hem joggade jag ned i fantastiskt fin natur och hittade massa gott som skogen hade att bjuda på!
Nu ska jag hoppa in i duschen för att göra mig klar för en lång arbetsdag. Ha det toppenbra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar