måndag 12 augusti 2013

Bodypump alltså!

Vilken glädje! Jag har tränat så mycket utomhus och på egen hand i sommar att jag nästan hade glömt hur mycket jag älskar gruppträning. Jag blir supertaggad av gruppträningsklasser och framförallt om jag känner att det går bra och jag presterar på topp. Bodypump är ett pass som jag vet att många har delade meningar om, men jag gillar det! Jag har inga problem med att göra många repetitioner, tvärt om så uppskattar jag det.

Idag kände jag mig stark. För varje uppmuntrande blick eller kommentar från duktiga instruktören Lena kände jag mig starkare. Och när det kändes sjukt tungt räckte det med att möta hennes blick för att orka lite till. Jag cyklade hem från Form med en väldigt bra känsla inom mig och längtar redan efter nästa pass. Just så älskar jag när gruppträning fungerar. När man fylls av glädje och motivation och naturligtvis även får ut riktigt bra träning av passet. Nu är jag glad och taggad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar