måndag 29 juli 2013

Två flugor i en smäll!

Jag har verkligen gjort hushållssysslor precis hela dagen. Det är inte alls likt mig men trots det ganska viktigt. Att ha ett rent och fint hem ökar trivseln avsevärt. Jag är ett levande bevis för det. Därför har jag tvättat, städat bytt gardiner och till och med skurat golven. Det sistnämnda är inte direkt något jag gör dagligen men nu doftar det fräscht av såpa här minsann. 

Hur gick det med distanspasset då? Ja, det hanns inte riktigt med. Ikväll bär det iväg mot måndaxklubben och jag behöver kontanter. Eftersom att jag naturligtvis lyckades med att tvätta mitt kontokort i tvättmaskinen så var jag osäker på om det fungerade och behövde alltså ta reda på det Innan jag hamnar i en jobbig situation utan pengar. Därför sprang jag i högt tempo mot en uttagsautomat, tog ut pengar och tog en omväg hem med spurter i backar. Gjorde 20 burpees, 20 utfall med hopp och 20 armhävningar. Sedan hade jag absolut inte tid med någon mer träning men jag fick åtminstone utlopp för min överskottsenergi. Nu har jag både fixat pengar och tränat - två flugor i en smäll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar