tisdag 30 juli 2013

Himla bra kväll

Igår kväll umgicks jag med fantastiska vänner som jag ser alldeles för sällan. Det beror mest på att de har härliga och inspirerande liv där de följer sina influenser och reser runt i världens alla hörn. Sånt gillar jag, passa på bara! Kvällens höjdpunkt var naturligtvis när jag och Victor vann på "Absolut överrens". Utöver det spenderades kvällen med skönt trädgårsdshäng med goda drinkar (alkoholfri för min del), bussresa till Lidköping med samtal med Pia och Maria om allt från feminism och homosexualitet till volontärarbete och vegetarisk mat, utgång på måndaxklubben på Stadt med massa glada människor och avslutningsvis bockhoppning och ett försök till dirty dancings dödslyft med Anders. Med andra ord - en bra kväll!



Somriga Pia med goda drinkar!
Idag åker jag iväg för att vara ledare på ett härligt barnläger, det har jag sett fram emot länge. Träning får det bli om tillfälle ges men uppdatering blir det i vilket fall som helst. På lördag ska jag på bröllop också, det blir kul det också! Det är skönt när det händer saker, så är det bara.

Glad dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar