tisdag 16 juli 2013

Klara, färdiga, gå!

Nu är jag igång! Bloggen Tag Sats får härmed sitt första inlägg. I tider av sommar, semester, dopingskandaler och sportfiaskon finns det mycket jag skulle kunna skriva om, men det skulle också bli väldigt rörigt. Därför sparar jag på några av ämnena och låter dem ligga och gro ett tag till.

En kort livsuppdatering är att jag nyligen avslutat en fantastisk tjänst som lärare i hem- och konsumentkunskap, har haft två veckors semester, jobbar just nu på ett bad och frilansar lite för lokaltidningen, ska ha ytterligare två veckors semester i slutet av sommaren innan jag i höst börjar studera.

En uppmaning från mig är att ta dig tid till det du uppskattar mest med sommaren!

En sommarkväll i Vänern.
























Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar