tisdag 20 augusti 2013

Du kommer inte ångra dig

Igår kom jag hem efter att både ha jobbat och varit i Skövde. Jag hade 40 minuter på mig innan träningen började och övervägde verkligen att lägga mig i soffan istället. Den gnutta energi jag hade, kom från mötet med en fd elev som hade haft en toppenbra första dag på gymnasiet. Det gläder mig enormt att höra! Jag valde att använda den energin för att ta på mig träningskläder och cykla ner till Form. Grejen är den att när man väl sätter igång så ångrar man sig inte. Jag kan inte minnas en enda gång då jag ångrat att jag övervann latheten och tränade ett pass. Däremot minns jag oändligt många gånger då jag gett vika för latmasken eller något tråkigt svepskäl och sedan ångrat att jag inte tränade. Så träna! Du kommer inte att ångra det! Efter träningen svängde jag förbi Anton och hög på endorfiner höll jag ett helt föredrag om hur fantastiskt roligt det är att träna! Det är bland det absolut bästa jag vet!
Dagens uppmaning: träna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar