söndag 21 juli 2013

Condecos hälsobuffé

Jag vill slå ett slag för Condeco på avenyn i Göteborg! Under dagen har jag och Anton varit på Liseberg och haft det otroligt bra. Jag hade sett fram emot en lunch på Condeco som varje dag serverar en riktigt trevlig hälsobuffé. Men när det var dags för lunch ville vi hellre stanna på Liseberg så vi tog istället ett kvällsmål på Condeco. Jag var inte riktigt lika överväldigad över kvällens utbud av mat, så min rekommendation är att se till att vara där under lunchtid.
Här finns det något för alla och de är duktiga på att tala om vilken intolerans/allergi som kan äta vad och även vad som passar ex veganer. 
Min tallrik ovan består enligt mig av lite för mycket bröd. Men smoothien på jordgubbar och mango smakade fint! 
De skulle definitivt kunna fila lite på utsidan, men maten är enligt mig det viktigaste så jag väljer gärna en lunch på Condeco!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar