tisdag 23 juli 2013

Bästa starten på dagen!


Jag har alltid sagt att en god och nyttig frukost i lugn och ro är den bästa starten på dagen. För första gången är jag faktiskt beredd att omvärdera det. Frukost är definitivt fortfarande mitt favoritmål, men min bästa morgonrutin har blivit cykelturen till jobbet i Floby. Från att ha tyckt att det var jobbigt att cykla ut och varit tvungen att ha en lång övertalningsorocess med mig själv för att komma iväg, har jag nu gått till att njuta för fullt av cyklingen.

Det är riktigt bra vardagsmotion, jag får massa egentid, jag hinner med att tänka på och fundera över viktiga och oviktiga saker, får se fin natur och jag fattar bra beslut! Det här gäller främst när jag cyklar till jobbet, jag jobbar fortfarande på att hitta samma på vägen hem...
Morgonens tips: fetaost i omeletten! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar